خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل | مرکز پرستاری آبادیس | خدمات پرستاری در تهران

پرستار در منزل یک نوع خدمت بهداشتی است که پرستاران حرفه ای و متخصص در منزل شما به سالمندان، بیماران یا افرادی که نیاز به مراقبت دارند، خدمات ارائه می‌دهند. این خدمت به منظور فراهم کردن مراقبت و پشتیبانی در محیط آشنا و راحت منزل ارائه می شود. 

آی سی یو در منزل:

آی سی یو در منزل، گزینه ای مقروم به صرفه تر از آی سی یو مستقر در بیمارستان است و مزایا و فواید گوناگونی دارد. آی سی یو در منزل، زیر نظر پزشکان متخصص مدیریت می شود که تحت مراقبت کارشناس پرستاری بصورت شبانه روزی صورت می‌گیرد.

سی سی یو در منزل:

سی سی یو در منزل، CCU یکی از حساس ترین بخش های بیمارستان هست. این بخش علاوه بر این که از حساسیت مراقبتی زیادی برخوردار است هزینه زیادی برای بیمارستان، بیمه و اشخاص دارند. از این رو استفاده از خدمات مراقبت های ویژه (CCU) در منزل هزینه را برای افراد تا حدود یک سوم کاهش می دهد.

از این پس برای بهرمند شدن از خدمات پرستاری، یا پزشک در منزل دیگر نیازی نیست به بیمارستان ها یا مراکز درمانی مراجعه کنید. می توانید به راحتی از خدمات پرستاری و پزشکی در منزل استفاده کنید، کافیست برای ثبت درخواست با کارشناسان مرکز پرستاری آبادیس در تماس باشید.

سرم تراپی در منزل:

یکی از پر کاربردترین خدمات مرکز پرستاری آبادیس سرم تراپی در منزل است، سرم تراپی در منزل در مواقعی مورد استفاده قرار میگیرد که بیمار دچار اسهال، استفراغ، کاهش فشار خون و دیگر مواردی که با تشخیص پزشک معالج نیاز به این عمل در اسرع وقت است.

تزریقات در منزل:

تزریقات در منزل، در زمان بیماری حتما پزشک برای شما آمپول های گوناگونی با توجه به بیماری شما تجویز می‌کند. جهت تزریق یک آمپول ساده دیگر به مراکز درمانی مراجعه نکنید میتوانید از پرسنل آموزش دیده ما کمک بگیرید.

سوندگذاری مثانه در منزل(فولی):

سوندگذاری مثانه در منزل، روشی برای خروج ادرار از مثانه میباشد که با توجه به بیماری های مختلف و کهولت سن میتوانید برای جلوگیری از آلودگی و خروج ادرار از روش سوندگذاری ادرار در منزل استفاده کرد.

سوندگذاری معده در منزل(گاواژ):

سوندگذاری معده در منزل روشی میباشد برای رساندن دارو و غذا به بیمار که با توجه به شرایط بیمار و درخواست پزشک برای فرد بیمار سوندگذاری معده در منزل انجام میشود.

پانسمان زخم بستر در منزل:

درمان زخم بستر در منزل، می‌تواند مراحل و روش های گوناگونی داشته باشد که این شرایط با توجه به وسعت، درجه، بیماری های زمینه ای بیمار و دیگر موارد بستگی دارد. درمان و پانسمان زخم بستر در منزل میتواند گزینه ای مقروم به صرفه تر از مراجعه به مراکز درمانی باشد.

تعویض کیسه کلوستومی در منزل:

تعویض کیسه کلوستومی در منزل، بیماران زیادی با توجه به بیماری های دستگاه گوارش و به درخواست پزشک معالج جهت خروج مدفوع از بدن نیاز به انجام عمل استومی میباشند.این عمل نیاز به تعویض کیسه کلوستومی در منزل میباشد.

مرکز پرستاری آبادیس | ارائه دهنده پکیج کامل خدمات پرستاری در منزل

در طول شبانه روز ما در کنار شما هستیم تا بتوانیم در شرایط سخت بیماری در کنار و دلگرمی شما باشیم.

درصورت داشتن درخواست فوری یا حتی نیاز به آزمایش در منزل و اعزام آمبولانس ، می‌توانید در تمامی ساعات روز با کارشناسان مربوطه در مرکز پرستاری آبادیس تماس بگیرید.

طرف قرارداد با بانک‌ها و امکان دریافت بیش از ۷۰% هزینه های درمانی در منزل از بیمه تحت پوشش با ارائه رسید از ما.
پیشنهاد می‌کنیم از مطالب آموزشی ما در وبلاگ آبادیس و پیج اینستاگرام آبادیس که روزانه درج می گردد استفاده فرمایید.

شمال تهران
مرکز و جنوب تهران
تماس فوری
مرکز پرستاری آبادیس ارائه کننده خدمات برتر پرستاری در منزل
خدمات پرستاری در منزل 👨‍⚕️ فقط با یک تماس تماس فوری
+ +