خدمات پزشکی سازمانی

خدمات پزشکی درمانی در مرکز پرستاری آبادیس

امروزه مهم‌ترین سرمایه هر سازمانی، نیروهای انسانی آن هستند. موفقیت و پیروزی هر سازمانی ارتباط مستقیم با سلامت جسمی و روانی نیروهای آن سازمان دارد. از این‌رو مرکز پرستاری آبادیس مشاوره و ارائه مراقبت‌های پرستاری در منزل، خدمات پزشکی، پرستاری، روانشناسی، آزمایشات و معاینات دوره‌ای طب کار را برای سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌ها، مدارس، کارخانجات صنعتی و دیگر سازمان‌هایی که نیروهای انسانی خود را ارج نموده و برای سلامت جسم و روح آن‌ها ارزش‌هایی قائل هستند فراهم می‌نماید.در ادامه با جزئیات هر یک از خدمات سلامت/درمانی سازمانی آشنا می‌شوید.

سازمان هایی که آبادیس افتخار همراهی با آن ها را داشته است
برای دریافت فایل رزومه ما در قالب فایل PDF بروی دکمه زیر کلیک کنید

خدمات پزشکی برای سازمان ها:

از آنجایی که همه ما میدانیم پزشک شخصی است، با دانش کامل در خصوص علائم بیماری‌زا و شناخت بیماری‌ها و همچنین درمان انواع بیماری‌ها. در خدمات سلامت سازمانی می‌توانید از دانش و تجربه پزشکان حاذقی که در مجموعه درمانی آبادیس فعالیت می‌کنند استفاده کنید. این پزشکان از تخصص‌های گوناگونی برخوردار هستند که با توجه به نوع فعالیت آن شرکت، سازمان جهت معاینه در محل حضور پیدا می‌کنند. پزشکانی که به‌طور مستمر با مرکز پرستاری آبادیس در حال همکاری می‌باشند به شرح (دکتر عمومی متخصص و فوق تخصص در رشته‌های: داخلی، قلب و عروق، عفونی، طب کار، ارتوپد، ورزشی، غدد، ریه، روماتولوژ، اورولوژ، جراح، مغز و اعصاب، اعصاب و روان) می‌باشد.

خدمات پزشکی به سازمان ها

خدمات پرستاری برای سازمان ها:

در کارخانجات صنایع غذایی و تولیدی یا صنعتی که تعداد نیروهای زیادی را در خود جای دادند، وجود یک مکانی به‌عنوان خانه بهداشت یا بهداری بسیار واجب و کاربردی است. وجود افراد و نیروهای متخصصی که به‌عنوان پرستار، بهیار، پزشک در واحد بهداری آن شرکت مستقر هستند می‌توانند در مواقع اضطراری و اورژانسی وارد عمل شده و اقدامات درمانی و کارآمد را پیش رو داشته باشند، تا از صدمات و نقص عضو افراد جلوگیری کنند.

در خصوص تأمین نیروی متخصص، صفر تا صد احداث و راه‌اندازی بهداری در شرکت‌ها، می‌توانید از مشاوره‌های رایگان مرکز تخصصی آبادیس بهره‌مند شوید.

خدمات پرستاری به سازمان ها توسط مرکز پرستاری آبادیس

خدمات مشاوره ای در سازمان ها

مسئله سلامت روان در محیط کاری بسیار مهم و دارای اهمیت زیادی می‌باشد. فشار کاری، فضای کارگاهی و همین‌طور شیفت‌های شب‌کاری می‌تواند در خلق و خوی نیروهای انسانی هر سازمان اثرات مخربی داشته باشد. از این رو مرکز مشاوره آبادیس با دارا بودن روانشناس‌های حاذق و با تجربه‌ای که، در زمینه مشاوره‌های شغلی و کاری سابقه درخشانی دارند، پیشنهاد مشاوره‌های روانشناسی دوره‌ای را به شما می‌دهد تا سلامت روان سازمان و نیروهای انسانی خود را بالا ببرید.

خدمات آزمایشگاهی سازمانی:

مسئله چکاب برای انسان‌ها در زمان‌های مختلف بسیار کاربردی بوده. چک آب‌های سازمانی این کمک را به شما می‌کند تا از وضعیت سلامت بدن و اندام‌های داخلی خود مطلع شوید و از بروز بیماری‌ها پیشگیری کنید. در بخش آزمایشگاه مرکز تخصصی آبادیس، خدمات آزمایش سازمانی برای شما فراهم‌شده است تا بتوانید از این خدمت در محل سازمان خود آن‌هم با پوشش بیمه‌های پایه و تکمیلی استفاده نمایید.

خدمات آزمایشگاهی به سازمان ها

خدمات معاینات دوره ای و طب کار:

معاینه طب کار اولین دریچه در شروع فعالیت نیروی انسانی در هر کارگاهی است. معاینات ادواری سلامت و طب کار به‌صورت سالیانه برای تمام مشاغل صنعتی و تولیدی اجبار بوده و کارفرما موظف به انجام این‌گونه معاینات برای کارکنان خود است. از آنجایی که مرکز آبادیس بادانش در مراحل معاینات طب کار و با همکاری مراکز معاینه طب کار و پزشک متخصص طب کار و همچنین داشتن نیروهای پرستاری، اقدام به انجام این‌گونه معاینات در کارخانه‌ها و سازمان‌ها می‌نمایید.

خدمات طب کار به سازمان ها

چرا به خدمات سازمانی «آبادیس» نیاز خواهید داشت؟

خدمات سازمانی که در بالا به آن‌ها اشاره شد کاملاً توسط مرکز مشاوره و ارائه مراقبت‌های پرستاری آبادیس، انجام می‌گردد و هیچ‌گونه واسطه‌گری در این خدمات توسط این مرکز صورت نمی‌گیرد.

خدمات سازمانی سلامت، مشاوره و درمانی را جدی بگیریم تا با داشتن نیروهای انسانی سالم و پرانگیزه به اهداف بلندمرتبه سازمان و شرکت خود برسیم.

درصورت داشتن درخواست خدمات سازمانی یا حتی نیاز به خدمات پرستاری در منزل یا پزشک در منزل، می‌توانید در تمامی ساعات روز با کارشناسان مربوطه در مرکز پرستاری آبادیس تماس بگیرید.

طرف قرارداد با بانک‌ها و امکان دریافت بیش از ۷۰% هزینه های درمانی در منزل از بیمه تحت پوشش با ارائه رسید از ما.
پیشنهاد می‌کنیم از مطالب آموزشی ما در وبلاگ آبادیس و پیج اینستاگرام آبادیس که روزانه درج می گردد استفاده فرمایید.

خدمات تخصصی درمانی را با ما در سازمان خود تجربه کنید.

شمال تهران
مرکز و جنوب تهران
تماس فوری
مرکز پرستاری آبادیس ارائه کننده خدمات برتر پرستاری در منزل
پس از ثبت درخواست کمتر از۹۰ دقیقه در کنار شماییم

تماس با ما و مشاوره

تماس با آبادیس به راحتی آب خوردن
کلیک کنید
صدور رسید مبلغ پرداختی جهت ارائه به بیمه تکمیلی

تماس با ما و مشاوره

تماس با آبادیس به راحتی آب خوردن
کلیک کنید
برگشت وجه پرداختی درصورت عدم رضایت از خدمت ارائه شده

تماس با ما و مشاوره

تماس با آبادیس به راحتی آب خوردن
کلیک کنید
کادر پرستاری مجرب و با تجربه از شاغلین در بیمارستان

تماس با ما و مشاوره

تماس با آبادیس به راحتی آب خوردن
کلیک کنید
خدمات پرستاری در منزل 👨‍⚕️ فقط با یک تماس تماس فوری
+ +