تزریق واکسن آنفولانزا در منزل

تزریق واکسن آنفولانزا در منزل - مرکز پرستاری آبادیس

واکسن‌ آنفولانزا ابزار مهمی برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری و کاهش انتقال ویروس آنفولانزا به دیگران محسوب می‌شوند. در برخی موارد، افرادی که به دلایل بهداشتی یا پزشکی قادر به مراجعه به مراکز بهداشتی نیستند، نیاز به تزریق واکسن آنفولانزا در منزل دارند. در این مقاله، ما به تفصیل در مورد تزریق واکسن آنفولانزا در منزل، نحوه انجام این فرآیند، و نکات مهمی که باید در نظر گرفته شوند، صحبت خواهیم کرد.

درصورت داشتن درخواست تزریق واکسن آنفولانزا در خانه یا آزمایش کرونا در منزل میتوانید با ما در تماس باشید: 

تزریق واکسن آنفولانزا در خانه چگونه انجام می‌شود:

برای تزریق واکسن آنفولانزا در منزل، مراحل زیر را دنبال می‌کنند:

مشاوره پزشکی: در ابتدا، فرد باید با پزشک یا پرستار خود مشورت کند تا اطمینان حاصل شود که تزریق واکسن در منزل برای او مناسب است و چه نوع واکسنی باید تزریق شود.

تعیین زمان و محل: یک وقت مناسب برای تزریق واکسن تعیین می‌شود. پرستار مسئول انجام تزریق در منزل به همراه واکسن و تجهیزات مورد نیاز با حفظ زنجیره سرد به منزل شما می‌آید.

تزریق واکسن: توسط کارشناس پرستاری خانم و آقا در تمامیه ساعات شبانه روز انجام میشود.

مشاهده و نظارت: پس از گرفتن شرح حال و سوابق بیماری توضیحات لازم به فرد داده شده و تا دقایقی پس از تزریق کارشناس مربوطه در کنار شما حضور دارند تا از بی خطر بود تزریق مطلع شوند.

هزینه تزریق واکسن آنفولانزا در منزل:

در حال حاضر هزینه تزریق واکسن آنفولانزا توسط کارشناس پرستاری خانم و آقا در منزل، برای تزریق برای نفر اول مبلغ ۲/۵۰۰/۰۰۰ریال و در هر تزریق اضافه برای نفرات دیگر مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال اضافه می‌گردد. مبلغ انواع واکسن آنفولانزا طبق تعرفه وزارت بهداشت به قیمت داروخانه‌ها ارائه می‌شود.

چه افرادی نیاز به تزریق واکسن آنفولانزا در منزل دارد؟

تزریق واکسن آنفولانزا در منزل معمولاً برای افراد زیرنظر پزشک قرار می‌گیرد، به ویژه افرادی که به دلایل پزشکی نمی‌توانند به مراکز بهداشتی یا کلینیک‌ها مراجعه کنند. این افراد عبارتند از:

افراد مسن: افراد مسن بیشترین خطر ابتلا به ویروس آنفولانزا را دارند و نیاز به واکسن دارند.

افراد با بیماری‌های مزمن: افرادی که بیماری‌های مزمنی مانند دیابت، بیماری‌های قلبی-عروقی، یا بیماری‌های تنفسی مزمن دارند، باید به واکسن آنفولانزا دسترسی داشته باشند.

افراد با سیستم ایمنی ضعیف: افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند مثل افرادی که تازه عمل جراحی انجام داده‌اند یا افراد مبتلا به بیماری‌هایی مانند ایدز هستند.

بیماران خانه‌نشین: برخی از بیماران خانه‌نشین به دلیل محدودیت‌های حرکتی نیاز به تزریق واکسن در خانه دارند.

تمام افراد جامعه: امروزه افراد زیادی با داشتن دقدقه های شغلی به سلامت خود کمترین توجه را میکنند،این خدمت میتواند به راحتی در منزل و در زمان استراحت این افراد تزریق شود تا دیگر نیازی به صرف زمان زیادی نباشد.

واکسن آنفولانزا در منزل

نکات مهم در تزریق واکسن آنفولانزا

  • تزریق واکسن آنفولانزا در منزل توسط کارشناسان پرستاری مجرب خانم و آقا انجام شود.
  • در صورت وجود هرگونه علامت نامطلوب پس از تزریق، باید به پزشک اطلاع داده شود.
  • واکسن‌های آنفولانزا معمولاً به صورت سالانه از اواخر شهریور ماه تا اواسط آبان تزریق می‌شوند، بنابراین تزریق واکسن آنفولانزای جدید در هر سال به همه افراد جامعه توصیه میشود.

تزریق واکسن در منزل با آبادیس

در طول شبانه روز ما در کنار شما هستیم تا بتوانیم در شرایط سخت بیماری در کنار و دلگرمی شما باشیم.

آبادیس شرایط انجام کلیه آزمایشات در منزل را با به‌کارگیری از پرستاران مجرب و با تجربه، از بخش‌های ویژه برای شما فراهم می‌کند.  درصورت داشتن درخواست فوری یا حتی نیاز به خدمات پرستاری در منزل و اعزام آمبولانس ، می‌توانید در تمامی ساعات روز با کارشناسان مربوطه در مرکز پرستاری آبادیس تماس بگیرید.

طرف قرارداد با بانک‌ها و امکان دریافت بیش از ۷۰% هزینه های درمانی در منزل از بیمه تحت پوشش با ارائه رسید از ما.
پیشنهاد می‌کنیم از مطالب آموزشی ما در وبلاگ آبادیس و پیج اینستاگرام آبادیس که روزانه درج می گردد استفاده فرمایید.

شمال تهران
مرکز و جنوب تهران
تماس فوری
مرکز پرستاری آبادیس ارائه کننده خدمات برتر پرستاری در منزل
خدمات پرستاری در منزل 👨‍⚕️ فقط با یک تماس تماس فوری
+ +