سونوگرافی در منزل | شبانه‌روزی با بهترین قیمت ✅

سونوگرافی در منزل با آبادیس بهترین قیمت ( شبانه روزی )

سونوگرافی در منزل یک فرآیند پزشکی است که توسط متخصص برای بررسی وضعیت جسمی شما انجام می‌شود. امروزه خیلی از افراد جامعه تصور می‌کنند سونوگرافی را می‌توانند فقط در مراکز سونوگرافی انجام دهند، بلکه با گذر زمان و افزایش علم مهندسی پزشکی و ساخت دستگاه‌های سونوگرافی پرتابل (قابل‌حمل) که جهت سونوگرافی در منزل استفاده می‌شود، و هیچ‌گونه تفاوتی نسبت به دستگاه‌های بزرگ و مبله مراکز سونوگرافی ندارد. استفاده از سونوگرافی در منزل، بسیار راحت و آسان‌تر از حضور در مراکز شلوغ سونوگرافی است.

در صورت داشتن درخواست انجام سونوگرافی در منزل می‌توانید با کارشناسان ما در طول شبانه رو در تماس باشید.

سونوگرافی در منزل چیست؟

سونوگرافی در منزل یا فراصوت نگاری: یکی از روش‌های تشخیص بیماری در پزشکی است. به این روش اکوگرافی، پژواک‌نگاری و صوت‌نگاری نیز گفته می‌شود. این روش بر مبنای امواج فراصوت و برای بررسی بافت‌های زیر جلدی مانند: عضلات، تاندون‌ها، مفاصل، اندام‌های داخلی بدن و ضایعات آن‌ها پی‌ریزی شده است. سونوگرافی در منزل در حاملگی نیز کاربردهای وسیعی دارد. همچنین امروزه سونوگرافی در منزل کاربردهای درمانی نیز دارد.

همانطور که میدانید این روزها صرف زمان زیاد در ترافیک و ماندن در نوبت در مراکز تصویربرداری اصلاً مقرون به‌صرفه نبوده و هزینه‌های زیادی در بر خواهد داشت. و همچنین اگر بیماری داشته باشید که برای جابجایی آن تا مراکز تصویربرداری نیاز به آمبولانس خصوصی داشته باشید هزینه یک سونوگرافی ساده بسیار زیاد خواهد شد

سونوگرافی در منزل با بهترین تجیزات | مرکز پرستاری آبادیس

هزینه سونوگرافی در منزل چقدر است؟

همان‌طور که مستحضرید بدن انسان از اعضاء گوناگونی تشکیل‌شده است و در شناخت بیماری‌ها، یکی از اعضاء بدن را موردبررسی توسط سونوگرافی در منزل قرار می‌دهند. هزینه سونوگرافی در منزل با توجه به درخواست پزشک، اعضای مربوطه، تعداد سونوگرافی و دیگر عوامل می‌تواند متغایر باشد. اگر جهت دانستن هزینه سونوگرافی در منزل سؤالی دارید می‌توانید با تیم کارشناسان مرکز پرستاری آبادیس در تماس باشید..

سنوگرافی در منزل توسط چه کسی انجام میشود؟

این خدمت کاری بسیار تخصصی است که هر کارشناس یا پزشکی صلاحیت انجام آن را ندارد. انجام سونوگرافی در خانه توسط پزشک رادیولوژیست انجام می‌شود که از صلاحیت و مهارت بالایی برخوردار است. تنها برای انجام تصویربرداری دیگر نظیر: سی‌تی‌اسکن، ام آر آی و رادیولوژی در منزل می‌توان از کارشناسان رادیولوژی بهره‌مند شد و در آخر هم از پاسخ یا ری پورت نتایج تصویربرداری از پزشک رادیولوژیست کمک گرفته می‌شود.

سونوگرافی در منزل نیاز به آمادگی دارد؟

سونوگرافی در منزل هیچ تفاوتی در انجام سونوگرافی، در مراکز تصویربرداری ندارد. در بعضی از سونوگرافی ها در منزل نیاز به آمادگی قبلی وجود دارد، میتوان این سونوگرافی ها را اینگونه نام برد: سونوگرافی شکم و لگن در منزل، سونوگرافی کبد در منزل، سونوگرافی مثانه و تعدادی دیگر از سونوگرافی ها ،نیاز به آمادگی قبلی دارند. جهت اطلاع از آمادگی قبل از انجام سونوگرافی در خانه میتوانید با تیم مرکز پرستاری آبادیس در تماس باشید.

آیا انجام سونوگرافی در منزل نیاز به نسخه پزشک دارد؟

سونوگرافی در خانه یکی از روش هایی است که ،میتواند در شناخت و تشخیص بیماری ها به پزشک معالج کمک کند تا ویزیت پزشک در منزل بتواند روش های درمانی صحیح و درستی را برای بیمار انتخاب کند.پس نتیجه میگیریم که انجام سونوگرافی در منزل با تشخیص و صلاح دید پزشک معالج انجام میشود.

نحوه اجرا در منزل

پس از تشخیص و صلاح دید پزشک معالج جهت انجام سونوگرافی در منزل، با تماس و ثبت درخواست خود و ارسال تصویر نسخه پزشک از طریق واتساپ برای کارشناسان مرکز پرستاری آبادیس،درخواست انجام سونوگرافی در خانه شما ثبت و شرایط و آمادگی های قبل انجام سونوگرافی به شما اطلاع داده میشود.راس ساعتی که به شما اعلام شده است پزشک رادیولوژیست به همراه دستگاه سونوگرافی بر بالین بیمار حاضر شده و با روش ها و مهارت های خود، سونوگرافی را انجام میدهد و در پایان کار جواب سونوگرافی را به همراه تصاویر ثبت شده تحویل بیمار میدهد.

مزایای استفاده از سونوگرافی در خانه

از آن جایی که امروزه درخواست های زیادی جهت انجام خدمات پرستاری در منزل در حال افزایش است و با بوجود آمدن فناوری در زمینه تجهیزات پزشکی، براورده کردن نیاز و خواسته های بیماران نسبت به گذشته خیلی راحت وآسان شده است در ادامه چند مورد از مزایای سونوگرافی در منزل را میخوانید:

  • کاهش هزینه:

انجام سونوگرافی در منزل برای سالمندان یا بیمارانی که با توجه به وضعیت بیماری آن ها نیاز به جابجایی و استفاده از آمبولانس میباشد تا در مراکز تصویربرداری حضور پیداکنند و در صف طولانی انتظار بمانند اصلا مقروم به صرفه نبوده و با مشکلاتی روبرو میشوند.

  • سهولت در انجام کار:

سنوگرافی در منزل،میتواند به راحتی در تخت بیمار و بدون خروج از منزل انجام شود.

  • نتیجه گیری سریع:

سونوگرافی در منزل،بیشترین مزیتی را که دارد به دست آوردن جواب آن بلافاصله پس از انجام سونوگرافی است.

  • حمایت از افراد آسیب پذیر:

 سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای از سیستم دفاعی بدنی ضعیفی برخوردار هستند و استفاده از سونوگرافی در منزل پیشنهادی بسیار کاربردی برای این افراد میباشد.

انواع خدمات سونوگرافی شامل:

ما میتوانیم هر نوع خدمات سونوگرافی را در منزل برای شما فراهم نماییم تا با خیالی راحت و بدون انتقال بیمارتان به مراکز تصویر برداری، سونوگرافی در خانه را تجربه کنید.

  • سونوگرافی کبد در منزل
  • سونوگرافی شکم و لگن در منزل
  • سونوگرافی تیروئید در منزل
  • سونوگرافی عروق در منزل
  • سونوگرافی کلیه در منزل
  • سونوگرافی بیضه در منزل
  • سونوگرافی رحم در منزل
    و دیگر سونوگرافی ها.

مرکز پرستاری آبادیس خدمات سونوگرافی در منزل را برای بیمار شما فراهم نموده تا در آسودگی خاطر و آرامش در منزل خودتان از این خدمات بهره مند شوید.

درصورت داشتن درخواست فوری یا حتی نیاز به اعزام آمبولانس ، پرستار سالمند در منزل و یا تزریقات در منزل می‌توانید در تمامی ساعات روز با کارشناسان مربوطه در مرکز پرستاری و پزشکی آبادیس تماس بگیرید.

طرف قرارداد با بانک ها و امکان دریافت بیش از ۷۰% هزینه های درمانی در منزل از بیمه تحت پوشش با ارائه رسید از ما.
پیشنهاد می‌کنیم از مطالب آموزشی ما در وبلاگ آبادیس و پیج اینستاگرام آبادیس که روزانه درج می گردد استفاده فرمایید.

شمال تهران
مرکز و جنوب تهران
تماس فوری
مرکز پرستاری آبادیس ارائه کننده خدمات برتر پرستاری در منزل
خدمات پرستاری در منزل 👨‍⚕️ فقط با یک تماس تماس فوری
+ +