ویزیت پزشک در منزل (شبانه روزی)

ویزیت پزشک در منزل

ویزیت پزشک در منزل یک خدمت پزشکی است که در آن پزشک به جای بیماران به خانه آنها می‌آید. این خدمت برای افرادی که به دلیل مشکلات سلامتی، ناتوانی حرکتی یا شرایط خاصی نمی‌توانند به مطب پزشک مراجعه کنند، ارائه می‌شود.

ویزیت پزشک در منزل به بیمار این امکان را می‌دهد که در محیط خانگی خود، توسط پزشک مورد ارزیابی و درمان قرار گیرد. پزشک در طول ویزیت ممکن است شرح حال بیمار را بپرسد، علائم و نشانه‌ها را بررسی کند، اندازه‌گیری وضعیت فیزیکی و ضربان قلب را انجام دهد، تشخیص بیماری را تعیین کند و در صورت لزوم، داروها را تجویز کند. همچنین، این ویزیت می‌تواند فرصتی برای بحث در مورد نکات مرتبط با سلامتی، مشاوره و پاسخ به سوالات بیمار باشد.

ویزیت پزشک در منزل می‌تواند به بیمارانی که نیاز به مراقبت و دسترسی آسان‌تر به خدمات پزشکی دارند، کمک کند. این خدمت معمولاً توسط تیم پزشکی و پرستاران ارائه می‌شود و با هماهنگی قبلی بین بیمار و مراکز درمانی صورت می‌پذیرد.

در طول شبانه روز ما در کنار شما هستیم تا بتوانیم در شرایط دشوار بیماری،قوت قلب و باعث دلگرمی شما باشیم. 

ویزیت پزشک عمومی در منزل در تهران

در مواقع بیماری در زمانی که دچار ضعف و بیحالی شدید شده اید و نیاز به مشاوره و ویزیت پزشک در منزل جهت سرم تراپی در منزل را دارید در این شرایط حضور در مطب و مراکز درمانی بسیار دشوار و طاقت فرسا است. می‌توانید از خدمت ویزیت پزشک در منزل را با ثبت درخواست از راه های ارتباطی با کارشناسان مرکز پرستاری آبادیس در اختیار داشته باشید، تا در کمترین زمان ممکن پزشکان مجرب ما بر بالین شما و بیمارتان حضور پیدا کنند تا در شرایط بیماری در کنار شما باشند.

ویزیت پزشک داخلی در منزل

پزشک متخصص داخلی شخصی است که پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی طی گذراندن دوره ای ۳تا۶ساله به درجه تخصص داخلی میرسد.میتوانید برای بررسی از اندام های داخلی بدن و داشتن برنامه منظم جهت چکاپ های دوره ای از خدمت ویزیت پزشک داخلی در منزل استفاده کنید.

ویزیت دکتر عفونی در منزل

پزشک عفونی یک دکتر متخصص در زمین شناخت بیماری های عفونی نظیر بیماری های تب دار:کرونا،ایدز،هپاتیتbوc ودیگر بیماری های مشابه میباشد.میتوانید در صورت داشتن درخواست ویزیت پزشک عفونی در منزل میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

ویزیت دکتر قلب در منزل

همانطور که میدانید قلب مهمترین عضو بدن انسان است. متخصص قلب در شناخت بیماری ها و شناسایی بیماری های قلب و عروق میتواند کمک بسیار زیادی به بیماران کنند.شماهم میتوانید برای آسانی بیشتر ویزیت پزشک قلب در منزل را با ثبت درخواست در کمترین زمان ممکن داشته باشید.همچنین پزشک قلب در ویزیت های خود نوار قلب در منزل را برای تشخیص زودتر و بهتر بیماری ها انجام میدهد.شایان به ذکر میباشد که پزشک جهت بررسی دقیق تر و در صورت نیاز اکو قلب در منزل را هم انجام میدهد با سریع تر بتواند بیماری را تشخیص و درمان کند.

ویزیت متخصص طب سالمندی در منزل

فرد سالمند مبتلا به چندین بیماری مختلف به جای مراجعه به پزشکان متعدد، توسط یک فرد متخصص طب سالمندان که دید جامع نگر دارد، در منزل ویزیت و ارزیابی شده و در صورت نیاز از مشاوره و همکاری سایر متخصصان نیز استفاده می شود؛ این امر منجر به صرفه‌جویی قابل توجه در وقت و هزینه فرد سالمند و خانواده وی شده و احتمال تداخل درمان و عوارض دارویی نیز به حداقل می رسد.

ویزیت دکتر زنان در منزل

پزشک زنان در بررسی و تشخیص بیماری های زنانه نظیر:عفونت های واژن و رحم،کیست های رحم و دیگر بیماری های مربوطه توانمندی خاص خود را دارند.میتوانید برای بهرمندی از خدمات ویزیت پزشک زنان در منزل میتوانید با ما در تماس باشید.

ویزیت پزشک ارتوپد درمنزل

متخصص ارتوپد در زمینه بیماری های استخوانی و اسکلتی تخصص دارد،و همچنین برای درمان انواع شکستگی های اندام ها میتوانند مهارت داشته باشند.دکتر ارتوپد در منزل میتواند درخواست رادیولوژی در منزل را جهت تشخیص بهتر داشته باشد.جهت بهرمندی از ویزیت پزشک ارتوپد در منزل با ما در ارتباط باشید.

آبادیس | ارائه دهنده خدمات پزشکی در منزل

در طول شبانه روز ما در کنار شما هستیم تا بتوانیم در شرایط سخت روحی، دلگرمی شما باشیم.

مرکز پرستاری آبادیس، خدمات پزشکی در منزل را برای بیمار شما فراهم نموده، تا در آسودگی خاطر و آرامش در منزل خودتان از این خدمت بهره مند شوید.

در طول شبانه روز ما در کنار شما هستیم تا بتوانیم در شرایط سخت بیماری در کنار و دلگرمی شما باشیم.

درصورت داشتن درخواست فوری یا حتی نیاز به اعزام آمبولانس و آی سی یو در منزل می‌توانید در تمامی ساعات روز با کارشناسان مربوطه در مرکز پرستاری آبادیس تماس بگیرید.

طرف قرارداد با بانک‌ها و امکان دریافت بیش از ۷۰% هزینه های درمانی در منزل از بیمه تحت پوشش با ارائه رسید از ما.
پیشنهاد می‌کنیم از مطالب آموزشی ما در وبلاگ آبادیس و پیج اینستاگرام آبادیس که روزانه درج می گردد استفاده فرمایید.

شمال تهران
مرکز و جنوب تهران
تماس فوری
مرکز پرستاری آبادیس ارائه کننده خدمات برتر پرستاری در منزل
خدمات پرستاری در منزل 👨‍⚕️ فقط با یک تماس تماس فوری
+ +