سی سی یو در منزل

تصویر یک خانم پرستار برای خدمات سی سی یو در منزل | مرکز پرستاری آبادیس

سی سی یو در منزل، خدمات CCU (مراقبت‌های واحد عناوین قلبی) در منزل یک رویکرد نوین در مراقبت و درمان بیماران قلبی است. با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و ارتباطات بی سیم، این خدمات به بیماران که به تازگی عمل قلبی داشته‌اند یا به علت بیماری قلبی در خانه درمان می‌شوند، ارائه می‌شوند. مزایای استفاده از خدمات CCU در منزل شامل کاهش نیاز به بستری در بیمارستان، افزایش رضایت بیماران، کاهش هزینه‌های درمان و بهبود بیماری و عملکرد قلبی است.

سی سی یو در منزل (مراقب ویژه)

خدمات اتاق ویژه سی سی یو در منزل، یکی از خدمات CCU در منزل، پایش مداوم علائم قلبی و بررسی‌های پزشکی است. با استفاده از ابزارها و سنسورهای پیشرفته، علائمی مانند ضربان قلب، فشار خون، اکسیژن خون و ریتم قلب بیمار به طور مداوم ثبت می‌شوند. اطلاعات مربوط به این علائم به پزشک یا تیم درمانی ارسال می‌شود و در صورت وجود هر گونه نشانه‌های نامطلوب یا تغییرات غیرمعمول، اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

علاوه بر پایش مداوم، خدمات CCU در منزل شامل ارائه راهنمایی به بیماران در مورد رژیم غذایی مناسب، تمرینات فیزیکی، مصرف داروها و مدیریت استرس است. از طریق ارتباطات بی سیم، پرستاران یا کادر درمانی می‌توانند با بیماران در خانه ارتباط برقرار کرده و به آنها راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند

تصویر یک تکنسین آی سی یو در حال ارائه خدمات آی سی یو در منزل

با توجه به نیازهای خاص هر بیمار، خدمات آی سی یو در منزل می‌تواند متناسب با وضعیت بیمار به‌طور اختصاصی طراحی و ارائه شود. به طور کلی، خدمات آی سی یو در منزل به بیماران این امکان را می‌دهد که بهترین مراقبت‌های پزشکی را در خانه‌ی خود تجربه کنند و برای بازگشت به سلامتی کامل، زمان و انرژی بیشتری صرف کنند.

مزیت های سی سی یو در منزل:

در ادامه، بیشتر در مورد برخی از مزایا و خدمات CCU در منزل، توضیح می‌دهیم:

۱. پیگیری و مراقبت پس از عمل قلبی:

بیمارانی که اخیراً عمل جراحی قلبی داشته‌اند، نیاز به نظارت و مراقبت ویژه دارند. با استفاده از خدمات CCU در منزل، پزشکان و پرستاران می‌توانند علائم و نشانه‌های ناطبیقه را در بیمار بررسی کنند و نقاهت و بهبودی بیمار را پیگیری کنند.

۲. آموزش و آگاهی‌بخشی:

خدمات CCU در منزل شامل ارائه آموزش و آگاهی‌بخشی به بیماران و خانواده‌های آنها در مورد بیماری قلبی و مدیریت آن می‌شود. این آموزش‌ها شامل راهنمایی در مورد رژیم غذایی سالم، تمرینات فیزیکی مناسب، استرس مدیریت، مصرف داروها و نکات مهم برای حفظ سلامت قلبی است.

۳. ارائه خدمات پرستاری:

در خدمات CCU در منزل، پرستاران مجرب و کادر درمانی متخصص، نظارت بر بیمار و ارائه خدمات پرستاری از قبیل تغییر دستگاه‌های پزشکی، تزریق داروها، تعویض بانداژها و مراقبت ویژه از بیمار را بر عهده می‌گیرند. این خدمات باعث اطمینان بیشتر بیماران و خانواده‌های آنها در مورد مراقبت‌های لازم و مشاوره‌های پزشکی می‌شود.

۴. ارتباط با تیم درمانی:

یکی از مزایای خدمات CCU در منزل، امکان ارتباط مداوم بین بیمار و تیم درمانی است. از طریق تماس تلفنی یا تماس تصویری تا در کوتاه ترین زمان بتوان خدمات مورد نیاز را ارائه کرد.

تصویر یک تکنسین آقا آی سی یو در حال ارائه خدمات آی سی یو در منزل

پرستار CCU در منزل کیست؟

پرستار بخش آی سی یوی فردی است که با گذراندن دوره تحصیل و گذراندن واحد های تئوری و عملی در زمینه علوم پزشکی و کسب دانشنامه رشته پرستاری،در این رشته شروع به فعالیت میکند. او پس از اشتغال و گذر زمان به مهارت های زیادی دست پیدا میکند که میتواند در بخش های مراقبت ویژه، سی سی یو و یا آی سی یو در منزل فعالیت کند.

علاوه بر این، خدمات CCU در منزل شامل ارائه خدمات پرستاری متخصص نیز می‌شود. پرستاران مجرب و کادر درمانی متخصص در خانه برای انجام فعالیت‌هایی مانند تزریق داروها، تعویض بانداژها، پیگیری پروتکل‌های درمانی و نظارت بر نقاهت بیماران حاضر می‌شوند. این خدمات حمایتی در محیط خانگی به بیماران اطمینان می‌دهند و نیاز به بستری در بیمارستان را کاهش می‌دهند.

خدمات سی سی یو در منزل

خدمات CCU (مراقبت‌های واحد عناوین قلبی) در منزل، به عنوان یک شاخه نوین در مراقبت و درمان بیماران قلبی، برای بیمارانی که به تازگی عمل قلبی داشته‌اند یا به علت بیماری قلبی در خانه درمان می‌شوند، ارائه می‌شود. این خدمات مبتنی بر استفاده از فناوری‌های پیشرفته و ارتباطات بی‌سیم هستند و به بیماران امکان پیگیری و مراقبت بهتر از سوی تیم درمانی را در محیط خانگی می‌دهند.

یکی از جوانب کلیدی خدمات CCU در منزل، پایش مداوم علائم قلبی و بررسی‌های پزشکی است. برای این منظور، از ابزارها و سنسورهای پیشرفته استفاده می‌شود تا علائم مهمی مانند ضربان قلب، فشار خون، اکسیژن خون و ریتم قلب بیمار به طور مداوم ثبت و نظارت شود. اطلاعات مربوط به این علائم و شاخص‌ها به تیم درمانی منتقل می‌شود و در صورت تشخیص تغییرات نامطلوب یا نشانه‌های خطرناک، اقدامات درمانی مناسب صورت می‌گیرد.

مراقبت از مریض در منزل:

با توجه به مزایای خدمات CCU در منزل، نیاز به بستری در بیمارستان در مواردی که بهبودی بیمار پیشرفت کرده است ولی هنوز نیاز به مراقبت و پایش دارد، کاهش می‌یابد. همچنین، این خدمات می‌توانند به بیمارانی که در مناطق دورافتاده زندگی می‌کنند و دسترسی به مراکز درمانی محدود است، ارائه شوند و به آنها امکان دستیابی به مراقبت و درمان لازم را فراهم کنند.

خدمات دیگر سی سی یو در منزل شامل پایش مداوم علائم قلبی، آموزش و راهنمایی، پشتیبانی پرستاری، ارتباط مداوم با تیم درمانی و کاهش نیاز به بستری در بیمارستان می‌شود. این رویکرد نوین در مراقبت قلبی می‌تواند بهبودی و رضایت بیشتر بیماران را به همراه داشته باشد و نتیجه‌ای موثر و ماندگار در مدیریت بیماری قلبی داشته باشد.

تصویر یک تکنسین در حال نوشتن گزارش ویزیت آی سی یو در حال ارائه خدمات آی سی یو در منزل

هزینه خدمات CCU در منزل:

بیشترین و مهم ترین سوالی که میتواند ذهن همراهان بیمار را درگیر کند هزینه خدمات سی سی یو در منزل است. محاسبه هزینه سی سی یو در منزل به عوامل گوناگونی میتواند بستگی داشته باشد. این عوامل را میتوان نوع بیماری،مرحله درمان،شرایط بیمه ای و دیگر علل ها نام برد.

میتوانید برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص هزینهها با کارشناسان مرکز پرستاری آبادیس در تماس باشید.

صرفه جویی در هزینه های شما

خدمات سی سی یو در منزل، توسط مرکز پرستاری آبادیس برای دارندگان بیمه های زیر بصورت رایگان میباشد،استفاده از این خدمت نیاز به تاییدیه اداره بهداشت و درمان بانک مربطه را دارد.

ای سی یو در منزل با بیمه بانک تجارت
آی سی یو در منزل با بیمه بانک مرکزی ج.ا.ا
آی سی یو در منزل با بیمه بانک سپه​

پایش مداوم وضعیت مریض در منزل:

خدمات CCU در منزل همچنین شامل مانیتورینگ و پیگیری تکامل بیماری قلبی است. این شامل ارزیابی تغییرات در وضعیت بیماری، رصد علائم و نشانه‌های جدید و ارزیابی پاسخ به درمان می‌شود. با استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌های مناسب، تیم درمانی می‌تواند تغییرات را در طول زمان ثبت و تحلیل کند و برنامه درمانی را به طور هوشمند تنظیم کند.

علاوه بر پایش مداوم، خدمات CCU در منزل شامل ارائه آموزش و راهنمایی به بیماران درباره رژیم غذایی مناسب، تمرینات فیزیکی، مصرف داروها و مدیریت استرس است. از طریق ارتباطات بی‌سیم، پرستاران و کادر درمانی می‌توانند با بیماران در خانه ارتباط برقرار کرده و به آنها راهنمایی‌های لازم را ارائه کنند. این راهنمایی‌ها شامل توصیه‌هایی برای رژیم غذایی سالم تنظیم شده، تمرینات فیزیکی مناسب برای بهبود قدرت قلب و عروق، مصرف داروها به طور منظم و درست، و مدیریت استرس و روش‌های آرامش بخشی است.

تصویر یک تکنسین های آی سی یو مرکز ابادیس در حال ارائه خدمات آی سی یو در منزل

اتاق سی سی یو در منزل با آبادیس

مرکز پرستاری آبادیس شرایط سی سی یو در منزل را با به‌کارگیری از پرستاران مجرب و با تجربه، از بخش‌های ویژه برای شما فراهم می‌کند. در طول شبانه روز،ما در کنار شما هستیم تا بتوانیم در شرایط سخت دلگرمی شما باشیم. 

همچنین می توانید در شرایط ویژه یا بحرانی از خدمات اعزام آمبولانس ، پزشک در منزل، پرستار سالمند در منزل استفاده نمایید و با کارشناسان ما در مرکز پرستاری آبادیس تماس حاصل فرمایید.

طرف قرارداد با بانک‌ها و امکان دریافت بیش از ۷۰% هزینه های درمانی در منزل از بیمه تحت پوشش با ارائه رسید از ما.
پیشنهاد می‌کنیم از مطالب آموزشی ما در وبلاگ آبادیس و پیج اینستاگرام آبادیس که روزانه درج می گردد استفاده فرمایید.

شمال تهران
مرکز و جنوب تهران
تماس فوری
مرکز پرستاری آبادیس ارائه کننده خدمات برتر پرستاری در منزل
خدمات پرستاری در منزل 👨‍⚕️ فقط با یک تماس تماس فوری
+ +