تزریقات و سرم تراپی در منزل

تزریقات و سرم تراپی در منزل

تزریقات و سرم تراپی در منزل به معنای انجام عمل تزریق و تحویل سرم در محیط منزل است. این فرایند ممکن است برای تجویز داروها، تقویت سیستم بدن، بهبود وضعیت مایعات بدن یا درمان بیماری‌ها انجام شود.

بزرگ‌ترین معضل این روزهای شهروندان تهرانی ترافیک زیاد و نبود زمان کافی برای به‌دست آوردن بهترین خدمات درمانی است. دیگر نیازی نیست برای تزریق سرم یا تزریق آمپول به مراکز درمانی مراجعه کنید.

ازاین‌پس می‌توانید تزریقات و سرم تراپی در منزل را با ما تجربه کنید.

در طول شبانه‌روز ما در کنار شما هستیم تا بتوانیم در شرایط دشوار بیماری، قوت قلب و باعث دلگرمی شما باشیم.

تزریق سرم در منزل به چه صورت انجام می‌شود:

پس از تهیه نسخه پزشک، پرستار بر بالین بیمار حاضر می‌شود. ابتدا پرستار دست‌های خود را ضد عفونی می‌کند، سپس داروها را با نسخه‌ای که توسط ویزیت پزشک در منزل به را بیمار تجویز شده است را چک و بررسی می‌کند و همچنین چک کردن تاریخ انقضای داروها جهت تزریق سرم در منزل یک امر واجب و حرفه‌ای می‌باشد. بعد از طی این مراحل آمپول‌ها را در داخل سرنگ کشیده تا در ظرف سرم جهت ترکیب با مایه داخل ظرف می‌ریزد، بعد از آماده کردن داروها و سرم، بیمار را برای تزریق سرم در خانه آماده می‌کند.

نحوه انجام و مراحل سرم تراپی

بعد از انجام مراحل بالا محل مناسبی از دستان یا پای بیمار را جهت گرفتن رگ (آنژیوکت) پیدا می‌کند سپس گارو “رگ‌بند یا یک کش” را چند سانتی بالاتر از محل مشخص کرده می‌بندد تا رگ بیمار بهتر و واضح‌تر مشخص بشود، در مرحله بعد با پنبه الکلی محل موردنظر را زده عفونی می‌کند، پرستار مجرب و ماهر در تزریق سرم در خانه آنژیوکت مناسبی را انتخاب کرده و بامهارت کافی عمل گرفتن IV یا رگ گرفتن را انجام می‌دهد، در مرحله بعدی برای فیکس شدن آنژیوکت و جابجا نشدن آن در هنگام تزریق سرم آن را با چسب بر روی پوست بیمار مهار می‌کند و در مرحله پایانی ست تزریق سرم را به آنژیوکت وصل می‌کند.

تزریقات و سرم تراپی در منزل | توسط پرستار مرکز پرستاری آبادیس در منزل

آیا تزریق سرم در منزل نیاز به نسخه پزشک دارد؟

تزریق سرم و استفاده از آن با توجه به تشخیص و تجویز، ویزیت پزشک در منزل صورت‌پذیر می‌باشد، اگر شما در زمان بیماری احساس نیاز به تزریق سرم در منزل را داشته‌اید ما می‌توانیم این کار را برای شما انجام دهیم اما با توجه به شرایط شما و تشخیص پزشک معتمد مرکز پرستاری آبادیس می‌توانید از این خدمت بهره‌مند شوید.

هزینه تزریق سرم در منزل:

یکی از پر تکرارترین سؤال های بیماران در ارتباط با هزینه سرم تراپی در منزل توسط کارشناس پرستاری در منزل است. که میتوان گفت به عوامل زیادی بستگی دارد و درج قیمت حدودی برای آن اصلا کار حرفه ای نیست.

هزینه انجام این خدمت با توجه به نوع تزریق، تعداد آمپول‌ها و شرایط دیگر می‌تواند متغیر باشد.

برای رسیدن به پاسخ دقیق این سؤال می‌توانید با کارشناسان مرکز پرستاری آبادیس در ارتباط باشید.

تزریق سرم در منزل در چه مواقعی میتواند نیاز شود؟

شاید اکثریت ماها به این فکر کنیم که در همه مواقع می‌توانیم سرم را تزریق کنیم. باید گفت این افکار کاملاً اشتباه است. تزریق سرم در منزل بیشتر در افرادی که دچار افت فشارخون، اسهال و استفراغ شدید هستند معنا پیدا می‌کند. یا افرادی که از خوردن و آشامیدن محروم شدن و یا به‌شدت از خوردن مواد غذایی دوری می‌کنند.مانند سالمندان، افراد دارای آلزایمر، بیمارانی که در حال انجام شیمی‌درمانی و پرتودرمانی هستند. همین‌طور افرادی که با تجویز پزشک نیاز به تزریق داروهای مختلف نظیر آنتی‌بیوتیک ها یا داروهای تقویتی نیاز به تزریق سرم در خانه را داشته باشند.

چه سرم هایی را نمی‌توان در منزل تزریق کرد؟

اصولاً داروهایی که خطر و عوارض نسبتاً بالایی دارند و توصیه‌شده است تا در محیط و شرایط بیمارستانی تزریق شوند را نمی‌توانیم در منزل انجام دهیم. این سرم ها نظیر بعضی از آنتی‌بیوتیک ها، داروهای شیمی‌درمانی، آمپول‌های آهن و از این دسته داروهای گفته‌شده است.

اما در نظر داشته باشید درصورتی‌که بیمار به هر دلیلی شرایط تزریق این داروها را در محیط بیمارستان نداشته باشد می‌توانیم با فراهم کردن شرایطی همچون بیمارستان و باوجود کارشناسان پرستاری مجرب و متخصص این داروها را در منزل تزریق کنیم.

تزریقات و سرم تراپی در منزل | توسط پرستار مرکز پرستاری آبادیس

زمان رسیدن پرستار جهت تزریق سرم یا آمپول در منزل چقدر است؟

زمان رسیدن درمانگر در مواقع نیاز به دریافت خدمات پرستاری در منزل بسیار مهم و حائز اهمیت است. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که پس از نهایی شدن ثبت درخواست شما کمتر از یک (۱) ساعت درمانگر متخصص و مجربی را بر بالین بیمار خود جهت خدمات‌رسانی خواهید داشت.

سرم تراپی در منزل برای بیمار کرونایی:

سرم تراپی برای بیماران کرونایی با توجه به شرایط موجود و صلاح‌دیدی پزشک در منزل انجام می‌شود. در صورت داشتن اسهال یا استفراغ می‌توانید از تزریق سرم در منزل برای بیمار کرونایی استفاده کنید.

صدور فاکتور رسمی جهت ارئه به بیمه درمانی:

می‌توانید پس از انجام تزریق سرم در منزل، جهت صدور فاکتور مبلغ پرداختی خود برای بیمه درمانی مربوطه به کارشناسان ما اطلاع دهید تا فاکتور تزریق سرم در منزل برای شما صادر و ارسال گردد.

سرم تراپی در منزل در کلیه مناطق تهران:

  • تزریق سرم در منزل در شمال تهران
  • تزریق سرم در منزل در غرب تهران
  • تزریق سرم در منزل در شرق تهران
  • تزریق سرم در منزل در جنوب تهران
  • تزریق سرم در منزل در تجریش
  • تزریق سرم در منزل در سعادت آباد
  • تزریق سرم در منزل در فرمانیه

تزریق واکسن در منزل

تزریق واکسن در خانه یک روش پرسرعت و کارآمد برای ارائه واکسین به افراد در محیط خانگی است. این روش اجازه می‌دهد تا واکسن‌ها به سرعت و با کمترین اختلال به افراد تحویل داده شود، به ویژه در شرایط اورژانس یا زمانی که دسترسی به مراکز واکسیناسیون عمومی محدود است.

برای انجام این روش، تیم‌های بهداشت و پزشکی مجهز به تجهیزات واکسیناسیون مناسب به خانه فرد مورد نظر می‌روند. این تیم‌ها شامل پرستاران و یا پزشکان متخصص می‌شوند که دارای مهارت‌ها و دانش لازم برای تزریق واکسن به صورت ایمن و موثر هستند.

مزیت تزریق واکسن در منزل

تزریق واکسن در خانه می‌تواند به افرادی که دارای مشکلاتی در حرکت یا دسترسی به مراکز واکسیناسیون عمومی هستند، بسیار کمک کند. همچنین، در مواردی که نیاز به ارائه واکسین به فوریت داریم (مثلاً در شرایط واکسیناسیون اورژانسی مانند واکسیناسیون در برابر بیماری‌های واگیردار)، این روش می‌تواند حیاتی باشد.

یکی از رایج ترین واکسن هایی که خصوصا در فصل سرما مورد استقبال و مصرف عموم جامعه قرار می گیرد واکسن آنفولانزا است. تزریق واکسن آنفولانزا در منزل به سریع ترین روش ممکن قابل استفاده است. اهداف اصلی این خدمت شامل پیشگیری از ابتلا به آنفولانزا و کاهش انتقال ویروس به دیگران است. تزریق واکسن در خانه مخصوصاً در مواقعی که نیاز به حفظ فاصله اجتماعی یا درمان افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن وجود دارد، بسیار حائز اهمیت است.

چرا تزریقات و سرم تراپی در منزل با مرکز پرستاری آبادیس؟

مرکز پرستاری آبادیس خدمت تزریق سرم در منزل را برای بیمار شما فراهم نموده تا در آسودگی خاطر و آرامش در منزل خودتان از این خدمت بهره مند شوید.

درصورت داشتن درخواست یا حتی نیاز به اعزام آمبولانس و یا تعویض کیسه کلوستومی در منزل می‌توانید در تمامی ساعات روز با کارشناسان مربوطه در مرکز پرستاری آبادیس تماس بگیرید.

طرف قرارداد با بانک ها و امکان دریافت بیش از ۷۰% هزینه های درمانی در منزل از بیمه تحت پوشش با ارائه رسید از ما.
پیشنهاد می‌کنیم از مطالب آموزشی ما در وبلاگ آبادیس و پیج اینستاگرام آبادیس که روزانه درج می گردد استفاده فرمایید.

شمال تهران
مرکز و جنوب تهران
تماس فوری
مرکز پرستاری آبادیس ارائه کننده خدمات برتر پرستاری در منزل
خدمات پرستاری در منزل 👨‍⚕️ فقط با یک تماس تماس فوری
+ +