رادیولوژی در منزل | شبانه‌روزی با بهترین قیمت ✅

رادیولوژی در منزل | مرکز پرستاری آبادیس

رادیولوژی در منزل، یکی از مهم‌ترین مراحل در تشخیص بیماری است، که درصد درخواست انجام آن در منزل برای بیماران رو به افزایش است. این خدمات می‌تواند در وقت و هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند و بدون دغدغه مراحل درمان خود را طی کنید. همانطور که میدانید اولین قدم برای تشخیص در بیماری‌ها، شکستگی‌ها و صدمات ارتوپدی انجام تصویربرداری یا همان رادیولوژی است. مرکز پرستاری آبادیس خدمات رادیولوژی در منزل را برای شما فراهم نموده است، تا دیگر برای انجام آن از منزل خود خارج نشوید.

درصورت داشتن درخواست جهت انجام رادیولوژی در منزل و مشاوره رایگان در خصوص نحوه انجام آن می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

رادیولوژی چیست؟

برخلاف گذشته که دیدن اعضاء داخلی بدن تنها با شکافتن بدن قابل‌رؤیت بود با پدید آمدن علم پزشکی و تجهیزات پزشکی این کار به‌سادگی امکان‌پذیر شده است. رادیولوژی یکی از زیرشاخه رشته پزشکی است. فرایند عکس‌برداری از نقاط مختلف بدن است که توسط اشعه X به‌صورت دو بعدی انجام می‌شود و در تشخیص انواع بیماری‌ها قدم اول را در پیش دارد مثال در شکستگی‌ها، تروماها، عفونت دستگاه گوارش، ریه و دیگر اعضای مختلف بدن نقش بسزایی دارد.

اعزام پرستار برای رادیولوژی و پرتوشناسی در منزل شما با قیمتی مناسب و رقابتی

کاربردهای رادیولوژی در منزل

اصلی‌ترین کاربرد رادیولوژی در منزل را می‌توان سهولت در تشخیص بیماری توسط پزشک دانست. پزشکان نمی‌توانند بدون در نظر گرفتن و مشاهده اعضاء درونی بیمار تشخیص قطعی دهند بنابراین اولین و مهم‌ترین اقدام در تشخیص بیماری انجام دادن رادیولوژی هست. عکس رادیولوژی و سونوگرافی در منزل، توسط پزشک رادیولوژیست خوانده‌شده و نتیجه را به پزشک یا پزشکان بیمار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند بهترین روش درمانی را برای بیمار فراهم کنند.

نحوه انجام و اجرای رادیولوژی در منزل

رادیولوژی در منزل به این معناست که دیگر بیمار نیازی نداشته باشد تا به مراکز تصویربرداری مراجعه کند. پس از درخواست انجام رادیولوژی توسط پزشک معالج بیمار می‌توانید از خدمات رادیولوژی در منزل استفاده کنید. پس از ثبت درخواست و ارسال نسخه درخواستی پزشک، کارشناس رادیولوژی با در دست داشتن تجهیزات لازم و دستگاه رادیولوژی پرتابل (قابل‌حمل) بر بالین بیمار حاضرشده تصاویر خود را ثبت نموده و منزل را جهت چاپ نتیجه ترک می‌کند.

مزایای رادیولوژی در منزل:

مزیت استفاده از خدمات رادیولوژی در منزل، با استفاده از تجهیزات و دستگاه های کوچک هیچ تفاوتی با تجهیزات و دستگاه های سانترال بیمارستانی ندارد،بلکه دارای اشعه کمتری نیز میباشد.تنها نکته ای که در انجام رادیولوژی در منزل حائز اهمیت است،تسلط کافی کارشناس مربوطه به اندام های بدن بیمار و شناخت زاویه های صحیح در انجام رادیولوژی در منزل است.

۱. صرفه جویی در وقت و زمان:

رادیولوژی در منزل، می‌تواند مزیت وقت و زمانی بسیاری داشته باشد.بدونِ در نظر گرفتن زمان تردد تا مراکز تصویربرداری و صرف زمان زیاد جهت انجام رادیولوژی می‌توانید بدون خروج از خانه این خدمت را در منزل داشته باشید.

۲. حفاظت از افراد کم توان:

جابجایی افراد دارای معلولیت یا سالمندان به مراکز تصویربرداری یا افرادی که دچار زمین خوردگی در منزل شده‌اند، کاری بسیار دشوار است.می‌توانید به‌آسانی از خدمات رادیولوژی در منزل استفاده کنید.

۳. دوری از آلودگی:

همه ما میدانیم که بیمارستان‌ها و مراکز درمانی،مکان‌های بسیار پرخطری ازنظر آلودگی‌های زیادی هستند. لذا با انجام رادیولوژی در منزل می‌توانید در خانه خود از آلودگی‌های زیادی دوری‌ کنید.

۴. گزارش‌گیری سریع

با انجام رادیولوژی در منزل میتوانید به راحتی و سرعت به نتیجه آن دست پیدا کنید.

خدمات تصویربرداری در منزل | مرکز پرستاری آّبادیس
پرتوشناسی در منزل شما با قیمتی مناسب و رقابتی
هزینه رادیولوژی در منزل چقدر است؟

قطعاً برای شما هم این سؤال پیش‌آمده است که هزینه‌های خدمات رادیولوژی در منزل چقدر است. می‌توانیم این‌گونه به این سؤال پاسخ دهیم که انجام هر تصویربرداری با توجه به ناحیه و تعداد تصاویری که درخواست شده می‌تواند متفاوت باشد، پس بهترین راه این است برای مطلع شدن از هزینه‌ها با کارشناسان ما در تماس باشید.

چرا خدمات رادیولوژی در منزل با مرکز پرستاری آبادیس؟

مرکز پرستاری آبادیس خدمات رادیولوژی در منزل (پرتوشناسی) را برای بیمار شما فراهم نموده تا در آسودگی خاطر و آرامش در منزل خودتان از این خدمات بهره مند شوید.

درصورت داشتن درخواست فوری یا حتی نیاز به اعزام آمبولانس ، پرستار سالمند در منزل و یا تزریقات در منزل می‌توانید در تمامی ساعات روز با کارشناسان مربوطه در مرکز پرستاری و پزشکی آبادیس تماس بگیرید.

طرف قرارداد با بانک ها و امکان دریافت بیش از ۷۰% هزینه های درمانی در منزل از بیمه تحت پوشش با ارائه رسید از ما.
پیشنهاد می‌کنیم از مطالب آموزشی ما در وبلاگ آبادیس و پیج اینستاگرام آبادیس که روزانه درج می گردد استفاده فرمایید.

شمال تهران
مرکز و جنوب تهران
تماس فوری
خدمات پرستاری در منزل 👨‍⚕️ فقط با یک تماس تماس فوری
+ +