آزمایش در منزل

آزمایش خون و چک آپ یکی از راه های تشخیص،پیشگیری و درمان بیماری ها میباشد.دیگر نیازی نیست برای آزمایش خون ،تست کرونا در منزل تهران،تست PCR در منزل یا چکاپ به آزمایشگاه های شلوغ و آلوده،آن هم در این شلوغی و ترافیک تهران بروید.از این پس می‌توانید خدمات آزمایش در منزل را برای سهولت و آسایش خود براحتی در منزل داشته باشید. 

درصورت داشتن درخواست نمونه گیری آزمایش خون در منزل یا آزمایش کرونا در منزل میتوانید با ما در تماس باشید: 

انجام آزمایش در منزل چگونه انجام میشود:

انجام آزمایش در منزل شرایط خاصی ندارد جز مواردی که نیاز به آمادگی از قبل را باید داشته باشید. پس از ثبت درخواست شما از طریق راه های ارتباطی با مرکز پرستاری آبادیس، کارشناس مربوطه به منزل شما اعزام شده و پس از نمونه گیری خون در منزل، نمونه ها را به آزمایشگاه های طرف قرارداد برده تا با امکانات و تجهیزات بروز دنیا نتیجه دقیقی را بدست آورند.

هزینه نمونه گیری در منزل:

آزمایش ها به دو گروه روتین و غیر روتین تقسیم بندی میشوند.روش های مختلفی برای نمونه گیری در منزل وجود دارد.آزمایش های روتین ماننده:چکاپ،خون،ادرار و مدفوع میباشد،از آزمایش های غیر روتین هم میتوان به نمونه های پاتولوژی،مایع نخاع،کشت بزاق و دیگر نمونه ها نام برد.

هزینه آزمایش در منزل با توجه به درخواست پزشک معالج و بیمه درمانی فرد بیمار میتواند متغییر باشد،برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

آیا برای آزمایش در منزل نیاز به نسخه پزشک هست؟

در پاسخ به این سوال میتواند گفت علت درخواست آزمایش مهم است و با توجه به درخواست ویزیت پزشک در منزل میتوانیم نمونه گیری خون در منزل را انجام دهیم.شایان به ذکر است در مورد چکاپ دوره ای نیازی به درخواست پزشک نیست و آزمایش خون در منزل بصورت روتین قابل انجام میباشد.

پیشنهاد میشود برای افراد زیر ۵۰سال بدون بیماری زمینه ای حداقل سالیانه ۱مرتبه آزمایش چکاپ در منزل و برای افراد بالای ۵۰سال حداقل ۲مرتبه در سال آزمایش چکاپ در منزل انجام شود.

جواب آزمایش در منزل چگونه صادر میشود؟

جواب آزمایش در منزل تهران با توجه به نوع درخواست میتواند متغییر باشد تعداد بالایی از تست ها کمتر از یک روز زمان میبرد تا آماده شود،بعضی از تست ها بدلیل اصول و قوانین موجود در نتیجه آن ها میتواند به چندین روز طول بکشد.

پس از آماده شدن جواب آزمایشات به درخواست شما ،میتوانیم برگه جواب را با پیک به درب منزل ارسال کنیم، همچنین میتوانیم از طریق ایمیل یا واتساپ و دیگر شبکه های مجازی فایل جواب آزمایش در منزل را برایتان ارسال کنیم.

آزمایش کرونا در منزل:

یکی دیگر از خدمات ما آزمایش کرونا در منزل می‌باشد. می‌توانید با ثبت درخواست،جهت آزمایش کرونا در منزل برای سفرهای خارجی و اطمینان از اینکه پس از گذشت دوره بیماری دیگر ناقل نیستید این تست را به راحتی در منزل انجام دهید.زمان اعلام نتیجه تست کرونا در منزل هم کمتر از ۱روز میباشد.

نگران کیفیت و دقت در جواب نمونه گیری خون در منزل نباشید زیرا مرکز خدمات پرستاری آبادیس با بهترین آزمایشگاه ها و پاتوبیولوژی های معتبر شهر تهران طرف قرارداد میباشد.

آزمایش در منزل با آبادیس

در طول شبانه روز ما در کنار شما هستیم تا بتوانیم در شرایط سخت بیماری در کنار و دلگرمی شما باشیم.

آبادیس شرایط کلیه آزمایشات در منزل را با به‌کارگیری از پرستاران مجرب و با تجربه، از بخش‌های ویژه برای شما فراهم می‌کند.  درصورت داشتن درخواست فوری یا حتی نیاز به خدمات پرستاری در منزل و اعزام آمبولانس ، می‌توانید در تمامی ساعات روز با کارشناسان مربوطه در مرکز پرستاری آبادیس تماس بگیرید.

طرف قرارداد با بانک‌ها و امکان دریافت بیش از ۷۰% هزینه های درمانی در منزل از بیمه تحت پوشش با ارائه رسید از ما.
پیشنهاد می‌کنیم از مطالب آموزشی ما در وبلاگ آبادیس و پیج اینستاگرام آبادیس که روزانه درج می گردد استفاده فرمایید.

شمال تهران
مرکز و جنوب تهران
تماس فوری
مرکز پرستاری آبادیس ارائه کننده خدمات برتر پرستاری در منزل
خدمات پرستاری در منزل 👨‍⚕️ فقط با یک تماس تماس فوری
+ +