درمان قطعی زود انزالی

درمان زود انزالی از روش های خانگی یکی از رایج ترین روش های درمان این مشکل است که نتایج آن نیز همواره مثبت بوده وبیماران علائم مثبت در درمان زود انزالی را تجربه کرده اند. از این روش های درمان می توان به تغذیه، ورزش و درمان های روحی اشاره کرد که در ادامه مطلب به صورت جزئی آن ها را معرفی کرده و روش های درمان زود انزالی را به شما توضیح می دهیم. درمان زود انزالی به روش خانگی همواره موثر بوده ولی راه درمان صد در صدی آن نیست و شما برای درمان آن باید به دنبال روش های پزشکی و علمی تر بروید.

۱. مارچوبه برای درمان زود انزالی

مارچوبه از خوراکی هایی است که بسیار کمیاب و قیمت گرانی نیز دارد و دسترسی به آن برای همه آسان نیست ولی اگر به آن دسترسی دارید از مصرف آن پشیمان نخواهید شد زیرا ریشه مارچوبه تاثیر مستقیم بر روی دیر انزالی و اندام جنسی دارد. مارچوبه در ایران خیلی زود به یه خوراکی گران و لوکس تبدیل شد زیرا قیمت آن بسیار بالا بوده و فواید بسیاری نیز دارد. سعی کنید مارچوبه تازه مصرف کنید تا از حداکثر تاثیر آن استفاده کنید.

 

۲. عسل و زنجبیل برای درمان زود انزالی

ترکیب عسل و زنجبیل یکی از موثر ترین روش های خوراکی برای کنترل انزال است. از فواید زنجبیل می توان به افزایش گردش خون و گرمی بدن اشاره کرد که روی اندام های جنسی هم تاثیر بسیار زیادی دارد و باعث بیشتر شدن طول رابطه و نعوظ بهتر و کنترل انزال بهتر می شود. عسل نیز مانند یک تقویت کننده در کنار زنجبیل مصرف می شود و تاثیر زنجبیل را چندین برابر می کند. پیشنهاد ما به شما مصرف این با یک دیگر است تا نهایت استفاده را از این دو خوراکی مفید برده باشید. این ترکیب یکی از بهترین ترکیب های خوراکی برای درمان زود انزالی و کمک به کنترل انزال به شمار می رود. 

۳. هویج را دست کم نگیرید

هویج علاوه بر فوایدی که برای چشم و دیگر اعضای بدن دارد باعث بهبود میل جنسی می شود. مصرف هویج بخارپز شده علاوه بر افزایش میل جنسی به کنترل انزال نیز کمک شایانی می کند. مصرف هویج بخارپز همراه با تخم مرغ یا عسل میل جنسی شما را به حد کافی افزایش می دهد پس بهتر است آن را در برنامه ای هفتگی خود قرار دهید تا برای رابطه جنسی آماده باشید.

 

۴. تاثیرات مفید سیر

سیر نیز همانند هویج و زنجبیل و مارچوبه باعث افزایش میل جنسی و گرمی بدن می شود. سیر جریان خون را افزایش داده و عضلات ناحیه جنسی را تقویت کرده و همچنین باعث تقویت ایمنی بدن و جلوگیری از وارد شدن باکتری ها به بدن کرده ودر کل بدن شما را از هر لحاظ سالم نگه می دارد. سیر را حتما در برنامه غذایی خود قرار دهید که از خیلی از دارو ها بهتر عمل کرده و بسیار ارزان تر نیز هست.

۵. شیر را جدی بگیرید

شیر از منابع غنی کلسیم است و کلسیم نیز برای استقامت بدن و سلامتی بدن بسیار ضروری است. شیر را اگر همراه با موز مصرف کنید بدن شما بسیار اماده شده و امادگی جنسی خوبی پیدا می کنید علاوه بر آن ترکیب این دو خوراکی با یک دیگر برای انرژی و سلامتی بدن نیز موثر است پس حتما هر چند روز یک بار حداقل شیرموز مصرف کنید تا بدن خود را سرشار از کلسیم کنید.

همین الان بخوانید  درمان هپاتیت

 

۶. تاثیرات کربوهیدرات در درمان زود انزالی

مصرف مقدار بالایی از کربوهیدارت ها به کاهش استرس کمک می کند که همین موضوع به کنترل انزال در رابطه جنسی مربوط می شود. باید مراقب بود مصرف کربوهیدرات به حد زیادی نباشد تا دچار مشکلات ناشی از مصرف کربوهیدرات نشوید. سیب زمینی از منابع غنی کربوهیدرات به شمار می رود که با قرار دادن آن در برنامه غذایی خود کربوهیدارت مصرفی بدن را تامین می کنید.

 

۷. کافئین برای درمان زود انزالی

مصرف زیاد کافئین موجب استرس و نگرانی و حتی اعیتاد به این ماده می شود که تاثیرات منفی زیادی رو زندگی و امورات روزانه دارد. از تاثیرات منفی مصرف زیاد کافئین می توان به استرس زیاد و عدم توانایی در کنترل انزال اشاره کرد. مصرف کافئین به مقدار درست و اندازه هیچ گونه مشکلی ندارد ولی اگر از حد بگذرد موجب مشکلاتی در کنترل انزال و استرس زیاد می شود.

 

۸. روان شناس برای درمان زود انزالی

مشکلات فیزیکی ریشه همه ی زود انزالی ها نیست و بعضی از افراد به دلیل مشکلات روحی دچار زود انزالی می شوند. این مشکلات روحی می تواند استرس های روزانه باشد یا مشکلات خانوادگی یا کمبود علاقه یا موارد دیگر که با دارو ها برطرف نمی شوند و شما باید به یک روان شناس متخصص مراجعه کنید. مطمعن باشید صحبت کردن با یک روان شناس که در این موضوعات دانش و تجربه دارد بسیار به شما کمک می کند و راه حل هایی مناسب پیش پای شما می گذارد و حتی شاید تصور شما نسبت به خودتان را تغییر دهد و مشکل زود انزالی شما برطرف شود البته تمام این موارد به این شرط است که شما به دلایل روحی و روانی به زود انزالی دچار شده باشید که برای اثبات این موضوع با یک سری ازمایش ها می توانید پی ببرید که دلیل زود انزالی شما چیست. اگر زود انزالی شما به دلایل روحی و روانی باشد با مراجعه به روان شناس می توانید مشکل خود را برطرف کنید ولی اگر به دلایل فیزیکی یا هورمونی به زود انزالی دچار شده اید صحبت با روانشناس فقط می تواند با صحبت کردن مشکلاتروحی ناشی از زود انزالی شما را برطرف کنید و راهی برای درمان زود انزالی به شما ارائه نمی دهد.

 

۹.ورزش و آمادگی جسمانی

مطمعنن همه ی ما با فواید ورزش و آمادگی جسمانی آشنا هستیم و می دانیم که انسان چقدر به ورزش نیاز دارد تا بدنی سالم، توانا، ورزیده، و خوش استایل داشته باشد. با ورزش کردن و انجام حرکات های کلیدی و با برنامه شما می توانید بدنی خوش استایل داشته باشید که هم برای جذب جنس مخالف کاربردی است و هم در رابطه جنسی به شما کمک می کند. داشتن بدن ورزیده و توانا به شما در کنترل انزال خیلی کمک می کند. ورزش و آمادگی جسمانی همچنین اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد پس اگر از زود انزالی خود نارحت هستید و حس خوبی نسبت به خود ندارید ورزش کردن  می تواند این حس خوب را به شما برگرداند. هنگامی که شما ظاهر خوب و خوش استایلی داشته باشید مطمعنن اعتماد به نفس بیشتری نسبت به خود دارید ومسئله زود انزالی برای شما بسیار راحت تر می شود و به آسانی به دنبال راه های درمان زود انزالی نیز میروید. ورزش کردن حس سر زندگی و اشتیاق به انسان می دهد و در کنترل انرژی و هورمون ها نیز نقش دارد که همه ی این ها در کنترل انرال و درمان زود انزالی نقش موثری دارند پس ورزش کردن در روز را فراموش نکنید.

همین الان بخوانید  درمان گلودرد فوری

 

۱۰.کگل و روش تمرین آن

کگل یک نوع ورزش برای ماهیچه های لگن است که کمک بسیار زیادی به درمان زود انزالی می کند. تاثیرات مثبت این ورزش  ثابت شده است و نیازی به هیچگونه تجهیزات یا دستگاهی ندارد و شما به راحتی در خانه با گذاشتن مقداری زمان در هر روز به راحتی می توانید ناحیه لگن خود را قوی کرده تا کنترل بیشتری روی انزال خود داشته باشید. برای انجام این ورزش کافی است عضلات لگن را منقبض کرده و پس از چند ثانیه دوباره عضلات را رها کرده و این حرکت را روزی ۲۰ بار باید انجام دهید. برای پیدا کردن عضلات لگن خود، هنگام ادرار کردن سعی کنید ادرار خود را متوقف کرده، سپس متوجه می شوید که کدام ماهیچه را باید منقبض کنید. این تمرین را در هر مکانی و در هر شرایطی می توان انجام داد و تنها نکته کلیدی این ترمین این است که مدت زمان انقباط حداقل باید ۱۰ ثانیه باشد و پست سر هم ۲۰ بار انجام دهید تا ماهیچه های لگن شما قوی شده و کنترل خوبی روی مدت زمان انزال خود داشته باشید. طبق تحقیقات افرادی که این تمرین را انجام داده اند و ماهیچه های خود را قوی کرده اند مدت زمان انزال خود را تا ۱۰۰ ثانیه افزایش داده اند.

در مورد خدمات پرستاری در منزل آبادیس بیشتر بدانید:

مرکز خدمات پرستاری، پزشکی و درمانی در منزل آبادیس ارائه دهنده کلیه خدمات پزشکی، پیراپزشکی و کلینیکی در منزل شما. ما در مرکز پرستاری آبادیس با توجه به دارا بودن مجوزهای لازم این امکان را جهت ارائه خدمات حمایتی، تشخیصی و درمانی به شما عزیزان در امن‌ترین مکان ممکن یعنی منزل یا محل کار شما با بالاترین سطح کیفی و در کمترین زمان ممکن فراهم نموده‌ایم. 

درصورت داشتن درخواست فوری یا حتی نیاز به ویزیت پزشک در منزل و سرم تراپی در منزل می‌توانید در تمامی ساعات روز با کارشناسان مربوطه در مرکز پرستاری آبادیس تماس بگیرید.

طرف قرارداد با بانک‌ها و امکان دریافت بیش از ۷۰% هزینه های درمانی در منزل از بیمه تحت پوشش با ارائه رسید از ما.
پیشنهاد می‌کنیم از مطالب آموزشی ما در وبلاگ آبادیس و پیج اینستاگرام آبادیس که روزانه درج می گردد استفاده فرمایید.

شمال تهران
مرکز و جنوب تهران
تماس فوری

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

تحریریه آبادیس وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات پرستاری در منزل 👨‍⚕️ فقط با یک تماس تماس فوری
+ +